Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Conikävijöitä?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Conikävijöitä?

Viesti  snicker lähetetty Ma Heinä 11, 2016 1:45 am

a.k.a en ehtiny ostamaan Traconiin lippua ja kärsin 

anyway, onko täällä muita jotka tykkää rampata coneissa ja/tai harrastaa cosplayta? jos on, missä coneissa olette käyneet ja/tai mitä hahmoja olette cossanneet? :"^)

ite on tullu käytyä kolmessa Traconissa + Lakeusconissa, ja cossattu Metal Gear Solidin Raikovia + tällä hetkellä työn alla on pari jjba-cossia ja yks borderlands-cossi

snicker
Jäsen
Jäsen

Liittymispäivä : 29.08.2015

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Conikävijöitä?

Viesti  tartaros lähetetty Ti Heinä 12, 2016 12:32 pm

en oo ikinä käynyt viel yhessäkään conissa mut oon menossa tän vuoden traconiin, kun sain kaverin kaverin kautta lipun :0
jos saan peruukin jostain ostettua niin teen ihan yksinkertasen cossin sinne (mitä epäilen suuresti) joten saa nyt nähä, mut cossaaminen ois kyl ihan mahtava harrastus
tartaros
Jäsen
Jäsen

Liittymispäivä : 25.08.2015

Ropehahmo
Nimi:
Laji:

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  snicker lähetetty Ti Elo 23, 2016 10:46 pm

nice o:

onnistuin hankkimaan lipun ja jotenki päädyin lupautumaan cossiryhmään joka on täynnä ihmisiä joille en oo koskaa puhunu lol taidan kuolla
+ traconiin on kymmenen päivää eikä mulla oo cossiin valmiina mitään :''--/ mulla on pohja melkein kaikkeen mut kiva ku mun olis pitäny tilata tohon melko paljo tavaraa viel jonka kuljetusaika on 2-4 viikkoa

ja jotenki päädyin siihen ratkasuun että käytän omia hiuksiani peruukin sijasta, ja en ainakaa just leikannu niitä vahingossa hieman liikaa pari päivää sitte 8')

snicker
Jäsen
Jäsen

Liittymispäivä : 29.08.2015

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: