Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Ruohometsän Kansa-elokuvan Suomidubin parhaat

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

20022016

Viesti 

Ruohometsän Kansa-elokuvan Suomidubin parhaat

Ruohometsän Kansan suomidubbi on mielestäni yksi hauskimmista Dubbauksista, mutta silti yksi parhaimmista Suomidubbauksista mitä olen kuullut. sen takia tein tämän aiheen, jotta voimme kaikki muistella WSD-Dubin parhaita ja hauskoja paloja.                                                                                                                                                               `` Se on vain Viikka, joka jahtaa raatokärpäsiä``                                                                                                               `` Minä hoidan tämän, Paatsama`` (oikeasti Rautatammi)                                                                                                  ``Se olen minä`` ``Voikukkako?``  ``ei vaan Maitiainen`` (oikeasti Vatukka)                                                                   ` ` Se on Hrudurudu, se juoksee sitä pitkin`` (oikeasti Hrududu)                                                                                             `` Ehkä lämmin ihanakolo``                                                                                                                                               `` Se on mennyttä!``                                                                                                                                                      `` Kuunnelkaa minua senkin lantanaamat!``                                                                                                                                                                                                                                                                                                        `` Ei, apua! pur lankaa``                                                                                                                                                `` Juokse hakemaan muut. Vatukka, Voikukka, Hopea, Kannusruoho`` (oikeasti Esikko)                                                      `` Kannusruoho, Kannusruoho, Kannusruoho`` (oikeasti Liutti)                                                                                          `` Senkin tyhmä astiannuolija``                                                                                                                                     ``Kisu, Kisu, jättäkää hänet rauhaan. voi raukkaa``                                                                                                         `` Minä nousta ylös pikapuoli``                                                                                                                                     `` Senkin pörhöt kanit! teillä ei olla vaimoi, missäs rouvat?``                                                                                          `` Sitten minä leijua!``                                                                                                                                                  `` Ooo, mitäs? oho``                                                                                                                                                    `` Öpty, öpty, öpty``                                                                                                                                    `               `` Ne tulla ja löyttä teitti, olkaa lähellä, menkkä joelle. sitten ei löyttä teittii``                                                                     `` Senkun vain valitsen, ha ha ha ha ha haha                                                                                                                  `` Ja sinut tunnistetaan... merkistäsii!!!``                                                                                                                        `` Ei edes Kirveli osaa odottaa sitä`` (oikeasti Ratamo)                                                                                                    `` Yritäppä vaan senkin tyhmä orjapiiskuri``                                                                                                                    `` Suuuri veeesiii!!!!``                                                                                                                                                    `` Vedän heiltä jokaiselta kurkun auki, kroh``                                                                                                        PS: Hyzenthlay on suomidubissa Hopeahanhikki, joka on väärä suomennos.                                                                                                                                                                                                                                                       `

Vierailija
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Jaa tämä artikkeli: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa